درباره ما

درباره نفیس کلینیک بیشتر بدانید…

شناخت نفیس کلینیک

نفیس کلینیک با بهره‌گیری از پزشکان با تجربه و متخصص در زمینه های گوناگون پزشکی اعمم از متخصصین قلب و عروق، فوق تخصص زنان و زایمان و… آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

نفیس کلینیک
پایین بروید

Scroll Down

About Us

Learn more about Nafis Clinic…

Introduction

Nafis Clinic is ready to serve you dear ones with the use of experienced and expert doctors in various fields of medicine, including cardiologists, obstetrics and gynecology specialists, etc.

چرا نفیس کلینیک رو انتخاب کنیم ؟

?Why Choose Nafis Cilnic

مجهزترین دستگاه ها
نوبت دهی سریع
نفیس کلینیک
بهترین پزشکان
ارزان تر از همه جا

در نفیس کلینیک با وجود مجهزترین، به‌روزترین و جدیدترین تجهیزات پزشکی و دستگاه‌ها جهت معاینه توسط متخصصان مانند تجهیزات تصویربرداری پزشکی، تجهیزات مربوط به تست ورزش و دیگر تجهیزات کاربردی باعث ترسریع روند تشخیص و درمان می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید به راحتی و از بخش نوبت دهی آنلاین سایت ما اقدام به رزرو نوبت به صورت آنلاین در زمان دلخواه و انتخاب پزشک مورد نظر و درنهایت پرداخت هزینه با کمترین معطلی نوبت خود را برای ویزیت توسط پزشک انجام دهید.

نفیس کلینیک از برترین کلینیک های پزشکی در کشور با بهره‌گیری از متخصصین حاذق و با تجربه سبب گشته تا علاوه بر مراجعه بیماران در سطح کشور و تهران به نفیس کلینیک برای درمان، بیمارانی نیز از کشور‌های همسایه ایران برای درمان به نفیس کلینیک مراجع کنند.

هدف و دغدغه اصلی  ما در مجموعه نفیس کلینیک سلامتی شما عزیزان بوده و بنابراین این کلینیک با ارائه خدمات با بهترین کیفیت و هزینه مناسب باعث شده تا تعرفه های ما در مجموعه نفیس کلینیک نسبت به مجموعه های مشابه بسیار مناسب باشد.

معرفی کلینیک

Clinic Introduction

تاریخچه نفیس کلینیک

مچموعه نفیس کلینیک از سال 1391 شروع به فعالیت نموده و در این سال‌ها با عنایت پروردگار توانسته رضایت بیماران داخلی و خارجی را به ارمغان آورد.

از همان ابتدای فعالیت مجموعه تا به امروز هدف و دغدغه اصلی نفیس کلینیک  سلامت بیماران و همچنین رضایت آن‌ها از روند درمان تحت نظارت متخصصین ما در نفیس کلینیک بوده و خواهد بود.

ویدئوی معرفی کلینیک

بهترین گزینه برای درمان

ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، برخورد گرم و صمیمی کارکنان و متخصصین مجموعه نفیس کلینیک و تعرفه مناسب مجموعه ما و همچنین نتایج درخشان در درمان بیماران به لطفا پروردگار ما را به یکی از بهترین انتخاب ها برای درمان توسط بیمارن داخلی و حتی خارجی  تبدل کرده است.

رضایت بیماران

Patient Comments

فرزانه

farzaneh

خدمات دریافت شده: زنان و زایمان

من برای عفونتی که چند ماه بود درگیرش بودم و خوب نمیشدم هرچند چندین پزشک رفته بودم کلی پیش دکتر معصومه محمدی خوب شدم. ممنونم ازشون

ابوذر صادقی

ابوذر صادقی

خدمات دریافت شده: قلب و عروق

دکتر حسین فاتحی فوق العاده خوب و عالی هستند. بنده به علت کرونا و البته سبو زندگی ، دوتا از رگهای قلبم گرفته بود و سکته قلبی کردم و ایشون نجاتم دادند و حدود ۶ماه است زیر نظر ایشون دارو مصرف میکنم

امیر وهاب کاشانی

Amir vahab kashani

خدمات دریافت شده: قلب و عروق

دکتر فاتحی یکی از بهترینها از هر نظر من دوسال مریض ایشان هستم و بسیار راضی.. امیدوار همینطور شاد سلامت باشند

نرگس روستایی

نرگس روستایی

خدمات دریافت شده: قلب و عروق

دکتر بسیار متعهد، کار بلد ، مهربان و دلسوز، خوش برخورد ، من افسردگی داشتم و بخاطر فشار عصبی تپش قلب و فشار خون بالا گرفتم ، ناراحتی معده پیدا کردم ، با تجویز و داروهای ایشون حالم خیلی بهتره و حتی پیش روانپزشک نرفتم و خدا رو شکر حالم بسیار خوب شده ، ممنون بخاطر توجه ایشون به بیمارانشون 🙏🙏🙏
جستجوی خدمات

Search Service